کلاس نکته وتست ریاضی عمومی 1و2 از تاریخ 5شنبه 22آبان ماه استارت زده می‌شود

به دلیل تقارن تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورا کلاس اصلی نکته و تست / جمع‌بندی 93 رو از 5شنبه هفته آینده شروع خواهیم کرد.

توجه:

برای حضور در جلسه اول این کلاس فصل انتگرال رو از کتاب خودمون مفصل بخونید و فقط کافیه روی مفاهیم اساسی این فصل آمادگی داشته باشید. برای جلسات بعدی هم به صورت هفتگی، برنامه و خوراک مطالعاتی داده می‌شود.

کلاس 50 ساعت است که به صورت روتین از 22آبان ماه تا 18دی ماه 9جلسه روتین 4ساعته خواهیم داشت ( که در این جلسات به جمع‌بندی و حل تست‌های طبقه‌بندی می‌پردازیم) و دو جلسه فوق العاده 7ساعته (با توافق تمامی حاضرین در کلاس) خواهیم داشت که به جمع‌بندی نهایی و حل تست‌های جامع کنکورهای گذشته می‌پردازیم.

آزمون 15 بهمن است که حاضرین در کلاس از 18 دی ماه درگیر کلاس نخواهند بود و 1ماه فرصت دارند تا خودشون جمع‌بندی نهایی رو انجام بدهند.

توضیحاتی راجع به منبع کلاس:

جزوه‌ای که برای این کلاس ارائه خواهد شد 100درصد انواع تست‌های سال‌های اخیر کنکور رو پوشش میده و نیازی به تهیه کتاب  یا منبع تست دیگه‌ای نیست. این جزوه شامل سه بخش اساسی است:

1- قسمت خلاصه‌ها و جمع بندی‌های فصول که برای هر فصل در سه برگه برای هر فصل به ترتیب شامل نمودار درختی چارچوب فصل، فرمول‌ها و روابط، نکات و ویژه‌های فصل

2- قسمت تست‌های میکرو طبقه‌بندی هدفدار هر فصل که ویژگی شون این هست که از سال‌های اخیر انتخاب شده‌اند و همگی در قالب نکته‌های خاص انواع حالت‌های سوال رو پوشش میدهند که تعداد این تست‌ها هم به اندازه کافی زیاد هست.

3- قسمت کنکورهای جامع 5 سال اخیر با پاسخ تشریحی ...

مشخصا با مطالعه این منبع و جزوه کلاسی و کتاب درسی خودمان هیچ منبع مطالعاتی حجیم دیگری لازم به مطالعه نیست...